probleminis mokymas

Probleminis mokymas/ patyriminis mokymas. 3b klasės (mokytoja Alma Balnienė) mokiniams buvo iškeltas klausimas „Kaip sukurti žaidimų kambarį, kuriame maži vaikai žaisdami išmoktų apie gyvūnų bendruomeninį gyvenimą?“. Pasiskirstę komandomis, vaikai apklausė pirmokus, kas jiems labiausiai patinka žaidimų kambariuose. Sudarę diagramas išsirinko populiariausias veiklas ir grupėse kūrė žaidimų kambario projektus. Kurdami maketus pasinaudojo pamokose išmokta medžiaga apie bičių bei skruzdėlių šeimas, savarankiškai susirado informacijos apie kitas gyvūnų bendruomenes. Pristatant darbus pagal parengtas rubrikas įsivertino savo ir vertino draugų darbus. Projektai buvo pristatyti jauniausiems mokyklos mokiniams, kurie balsavo, kurį žaidimų kambarį pasirinktų, bei mokyklos administracijai, pasiūlant, kokių veiklų idėjas galima būtų panaudoti mokykloje organizuojamoje Šeimos šventėje. Vaikai pripažino, jog taip daug įdomiau mokytis, daugiau įsimeni, atrandi svarbiausius dalykus. Jie su nekantrumu laukia naujų iššūkių bei patyrimų!