Mokykloje įvairiose pamokose buvo integruotos finansinio raštingumo veiklos. Mokiniai sužinojo apie pinigus, mokėsi juos paskirstyti, valdyti, net savarankiškai tvarkyti. Pirmoji praktinė veikla, kurioje reikėjo savo nuožiūra tvarkytis su pinigais, buvo Kaziuko mugė. Mokiniai savo prekėms pagal jų vertę nustatė kainas, mokėsi duoti bei gauti grąžą. Vaikus intrigavo, o kai kuriems, tai buvo pirmoji pažintis su finansais. Finansinio raštingumo pagrindai buvo integruojami į ugdymo programą ne tik matematikos, bet ir kitose pamokose. Mokiniai sužinojo pinigų atsiradimo istoriją, apžiūrėjo mokytojų Vilmos M. ir Danutės J. kaupiamą ir eksponuojamą pinigų kolekciją. Mokiniams suteikta žinių: apie grąžos tikrinimą, pinigų skolinimą, taupymą, banko sąskaitas bei kaip apsaugoti savo pinigus nuo ilgapirščių ir neatskleisti asmeninių duomenų. Teko kartu ir samprotauti: pas močiutes ir senelius-kaip banke, visada yra sukauptų pinigų. Ketvirtokai atliko daug įvairių užduočių, įtvirtino pagrindines žinias, žiūrėjo demonstracinius vaizdo įrašus, dirbo grupėmis, noriai įsitraukė į veiklas, diskutavo, kalbėjo apie planuojamas šeimos išlaidas, apie ketinimus įsigyti naujus daiktus, mokamus mokesčius, šeimos biudžeto planavimą. Nepamiršo ir pakalbėti apie paramą, aukojimą. Per kūrybiškumo pamokas buvo sukurta jubiliejinė moneta Vilniui. Mums sekėsi puikiai: visa tai atskleidžia nuotraukos.